Forretningsbetingelser

Hjem » Om Adlesa » Forretningsbetingelser

Alt det med småt.

Anvendelsesområde

Forretningsbetingelser for Adlesa ApS (herefter kaldet virksomheden) gældende fra den 1. september 2018. Virksomhedens forretningsbetingelser finder anvendelse på alle aftaleforhold indgået mellem virksomheden og kunden. Forretningsbetingelserne kan fraviges i særlige tilfælde. Dette skal ske ved skriftligt accept fra begge parter.

Produktbeskrivelse

Virksomhedens kerneprodukt er markedsføring. Derudover tilbyder virksomheden en række tillægsprodukter. Virksomhedens kerneprodukt er skræddersyet til danske virksomheder.

Indgåelse af samarbejde

Aftalen er gældende og bindende for begge parter, så snart virksomheden har modtaget kundens accept (kundens accept kan modtages mundtligt eller skriftligt).

Kundens forpligtelser

Det er kundens ansvar at virksomheden altid er i besiddelse af korrekte kontaktinformationer omhandlende kunden herunder;

– Navn på ansvarshavende
– Virksomhedens fulde navn
– Virksomhedens adresse
– CVR nummer
– Telefonnummer
– Email

Ved eventuelle ændringer skal kunden straks underrette virksomheden herom.

Virksomhedens forpligtelser

Virksomheden forpligter sig til at behandle alle kundens informationer fuldt fortroligt. Virksomheden er berettiget til at videregive informationer til officielle myndigheder. Derudover forbeholder virksomheden sig ret til at benytte de givne informationer til udarbejdelse af generelle statistikker, samt at anvende det udarbejdede materiale som reference i salgs- og marketingsøjemed.

Betalingsbetingelser

Alle fakturaer fra virksomheden til kunden er med 8 dages betaling. Ved manglende betaling på forfaldsdatoen vil der blive pålagt et gebyr på kr. 100,00 pr. rykkerskrivelse. Ved rykker nr. 3 pålægges et kompensationsbeløb på kr. 300,00 foruden rykkergebyr. Såfremt kunden ikke betaler på trods af rykkerproceduren, vil det skyldige beløb blive videregivet til tredjemand for inddrivelse ved retslig inkasso.

Opsigelse

Virksomhedens kerneprodukt er baseret på en aftalt periode med kunden. Kerneproduktet kan ikke opsiges midt i en aftalt periode. Kerneproduktet udløber af sig selv ved endt periode, og skal derfor ikke opsiges af kunden. Nogle af virksomhedens tillægsprodukter er abonnementsløsninger (f.eks. hosting af website, hosting af mail m.m.). Disse produkter skal opsiges senest 30 dage før en ny periode påbegyndes. Periodens start og slut vil altid fremgå af den fremsendte faktura.

Opsigelsen skal sendes via email til virksomheden. Det er kundens eget ansvar at opsigelsen bliver sendt rettidigt og at kontrollere at virksomheden har modtaget opsigelsen.

Immaterielle rettigheder

Kunden har ophavsret til alt materiale virksomheden udarbejder for kunden.

Force Majeure

Virksomheden fraskriver sig ethvert ansvar for tab forårsaget af en hændelse, på hvilken virksomheden ingen indflydelse har, og som ikke har kunnet forudses ved aftalens indgåelse.

Overdragelse til tredjemand

Virksomheden er til enhver tid berettiget til at overdrage driften af aftalen til tredjemand, såfremt det ikke medfører væsentlige ændringer i aftalevilkårene for den pågældende kunde.

Lovvalg og værneting

Enhver tvist mellem virksomheden og kunden skal løses i overensstemmelse med dansk ret.

Navigation
menu