Facebook Page

Hjem » Ekstern Marketingafdeling » Facebook Page

Mange virksomheder har i dag en Facebook Page (Firmaside på Facebook), men kun få virksomheder forstår at bruge deres Facebook Page helt rigtigt.

Måske kender du følgende:
“Vi skal også lige har skrevet noget på Facebook – i morgen”
Sådan har rigtig mange virksomheder det desværre. I stedet for at se det enorme potentiale Facebook har, bliver det oftest set som en sur pligt, der skal overstås i virksomheden.

Hvordan kan vi hjælpe

Vi hjælper med en klar og enkel plan for virksomhedens Facebook Page. Vi kan stå for at poste opslag, oprette begivenheder, dele billeder, svare på kommentarer og meget mere. Dermed alt det arbejde som tager tid fra andre opgaver i virksomheden.

Bliv ringet op

Vi vil meget gerne ringe dig op.

Åben og udfyld formularen ved at klikke her.

Hvad er en Facebook Page

En Facebook Page, eller som den ofte kaldes “Facebook firmaside”, er din virksomheds profil på Facebook. På samme måde som mere end 3 millioner danskere, der har en privat profil på Facebook.

En Facebook Page giver virksomhedens mulighed for at møde kunderne der, hvor de i forvejen befinder sig. 67% af alle danskere mellem 16-89 år har en profil på Facebook, og hver dag logger 48% ind på Facebook (kilde:  It-anvendelse i befolkningen 2017 – Danmarks Statistik).

Virksomhedens Facebook Page giver unik mulighed for at lytte til kunderne. Hver gang virksomheden poster et opslag, deler en video eller andet på deres Facebook Page, har virksomhedens følgerne mulighed for at kommentere og dele opslagene. Ved at lytte og indgå i dialog med nuværende og mulige kunder, kan virksomheden få langt bedre indsigt i målgrupperne. Den indsigt kan virksomheden blandt andet benytte i produktudvikling og salg.

Har din virksomhed brug for hjælp til jeres Facebook Page?
Vores produkt Ekstern Marketingafdeling kan blandt andet løse netop denne opgave for jer.
Læs mere om produktet her: Ekstern Marketingafdeling

Navigation
menu