Skepsis blev hurtigt gjort til skamme

Hjem » Cases » Energitilskud Danmark

Case - Energitilskud Danmark

Kunden har ordet

Til at starte med var jeg lidt skeptisk. Jeg var nervøs for, at samarbejdet bare ville blive endnu en udgift, og at vi stadig skulle bruge den samme tid på markedsføring, som vi gjorde i forvejen. Det er dog hurtigt blevet modbevist!

Mine medarbejdere og jeg selv bruger langt mindre arbejdstid på markedsføring, efter vi har indgået et samarbejde med Adlesa, og det var et af vores hovedmål.

Senest har vi givet adgang til dele af vores interne system. På den måde kan vi spare endnu mere tid, idet de nu selv kan finde mange af de oplysninger, der skal bruges til blandt andet Facebook, LinkedIn og nyhedsbreve.

Det at have en som Martin fra Adlesa, som jeg tror og stoler på, har fjernet mange bekymringer fra mit bord. Det er helt klart, at Martin kun ønsker det bedste for os og for vores virksomhed. Jeg kan kun anbefale alle andre at tage kontakt til Adlesa hurtigst muligt.

– Martin Thomsen indehaver af Energitilskud Danmark

Resultater efter den første måned

+208%

Organisk rækkevidde på Facebook

+105%

Nye leads

+5%

Åbningsrate på nyhedsbrev

Bliv ringet op

Vi vil også rigtig gerne hjælpe dig.

Åben og udfyld formularen ved at klikke her.

Beskrivelse af opgaven

Overordnet er vores opgave hos Energitilskud Danmark ret simpel. De vil have mere tid til deres daglige opgaver, uden at gå på kompromis med deres markedsføringsopgaver.

På det indledende møde vendte vi muligheden for, at Energitilskud Danmark selv ansatte en eller flere til at varetage deres markedsføringsopgaver. Vi kunne dog hurtigt blive enige om, at det ikke var en rentabel løsning for dem på nuværende tidspunkt. Derfor valgte de at samarbejde med os.

Vi har arbejdet med at få kontrol over deres nuværende konti på Facebook, Google Ads, LinkedIn med mere.

Vi har overtaget den daglige drift af deres Facebook Page (Facebook Firmaside), hvor vi løbende poster nye opslag. Ud fra klare definerede målgrupper kører vi annoncer på Facebook og booster relevante opslag fra deres Facebook Page.

På deres LinkedIn Company Page er vi begyndt at udgive relevante opslag hver uge. Målsætningen for LinkedIn er at ramme målgruppen på et mere professionelt plan, end vi gør på Facebook.

Vi har overtaget udarbejdelsen og udsendelsen af deres to nyhedsbreve, som udsendes til kunder og samarbejdspartnere ca. hver 6. uge.

Med display annoncering på Google Ads, bliver de nu vist for mere end 100.000 personer hver måned. Sammen med annoncering på search står trafikken fra Google Ads nu for 20% af de besøgende.

Med et større samspil mellem alle deres markedsføringsopgaver, kunne vi allerede efter den første måned, se stor fremgang på hovedparten af alle deres målsætninger.

Hos Adlesa er vi rigtig glade for samarbejdet og håber det fortsætter mange år frem.

Navigation
menu